piątek, 13 lutego 2015

Kulinarnie

Dziś przychodzę z postem "jedzeniowym". Moja cera ma gorsze dni, ale myślę, że uda mi się zrobić jakiś walentynkowy makijaż.
Dziś szybki lunchbox do pracy lub szkoły. Bezmięsny :)
Składniki dla 2 osób:
-puszka tuńczyka w oleju,
-2 nieduże cebulki (ja użyłam jednej zwykłej a drugiej czerwonej bo mi zalegała ;) )
-mała puszka kukurydzy
-1 pomidor
-ok 3 łyżki ketchupu (u mnie pudliszki)
-2 szklanki ugotowanego al dente  makaronu (najlepiej pełnoziarnistego, ja wykorzystałam moje 2 otwarte opakowania zwykłego ;) )

Cebulkę podsmażyć na oleju odlanym z puszki tuńczyka, po chwili dolać odrobinkę wody i dusić pod przykryciem ok 5 minut, żeby trochę zmiękła. Do cebulki dodać obranego i pokrojonego pomidora, dusić razem kolejne 5 minut. Dodać ketchup, tuńczyka i kukurydzę. mieszamy. Doprawić jeśli jest taka konieczność (ja nie doprawiałam). Wrzucić ugotowany makaron, wymieszać.
  Takie danie można zrobić wieczorem, wstawić na noc do lodówki, a z rana mieć gotowy obiad do pracy/szkoły. Smacznego! :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz